بررسی دستگاه لیزر پلانتیوم پلاس 2021-2022
نوشته شده توسط : علی

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس برخورداری از سیستم خنک کنندگی دوگانه است. در این دستگاه لیزر علاوه بر هندپیس خنک کننده، از یک سیستم مجزا و مضاعف نیز برای کاهش درد و مطلوب ساختن فرآیند لیزر بهره گرفته شده است. ایمنی این دستگاه زبانزد تمامی متخصصان و حرفه‌مندان عرصه زیبایی بوده و جزو نقاط قوت بسیار مهم آن به حساب می‌آید. بنابراین میتوان دستگاه پلاتینیوم پلاس را به عنوان یک نوع لیزر بدون درد، در نظر گرفت.

لیزر پلاتینیوم آیس در زمینه رفع موهای زائد برای تمامی انواع پوست و مو حرفه‌ای عمل کرده و در آن از جدیدترین و مؤثرترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. سیستم خنک کنندگی TEC تعبیه شده در این محصول لیزر در نوع خود بی نظیر بوده و موجب می‌شود که تجربه‌ای بدون درد و ایمن از حذف موهای زائد با لیزر را داشته باشید.

سه طول موج الکسانداریت (۷۵۵ نانومتر)، طول موج کلاسیک یا دایود ۸۰۸ نانومتری و طول موج یاگ ۱۰۶۴ نانومتری تعبیه شده در این دستگاه بهترین طول موج‌های از بین بردن موهای زائد بوده و همین موضوع کیفیت خاص این دستگاه را دوچندان خواهد کرد.

سه طول موج مختلف به کار رفته در یک هندپیس و پالس‌های کوتاه امواج لیزر موجب می‌شوند که گرما به طور یکنواخت به تمامی لایه‌های پوست نفوذ کرده و به طور اختصاصی اثر خود را بر روی فولیکول‌های مو اعمال نماید. این قابلیت به طور ویژه نسبت به دستگاه‌های لیزر دایود ارتقا یافته است و این دستگاه در مقایسه با لیزرهای دایود با سهولت و ایمنی بیشتری فرآیند لیزر موهای زائد را انجام می‌دهد.

به کارگیری طول موج‌های مختلف در این دستگاه همچنین موجب می‌شود که لیزر پلاتینیوم پلاس برای انواع مو و تناژهای مختلف پوست به انتخابی هوشمندانه مبدل گردد. علاوه بر آن، تکنسین لیزر می‌تواند تنظیمات جداگانه‌ای را برای خانم‌ها و آقایان بر روی دستگاه اعمال نماید.

بررسی دستگاه لیزر پلانتیوم پلاس 2021-2022 : https://sopranotitanium.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-3/





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: